본문 바로가기 사이드메뉴 바로가기 주메뉴 바로가기

대학생활

Creating harmony for a healthy, balanced life

학사공지 게시판

대학원생활관 8동 6층 양변기 교체작업 안내(2025.02.25.~02.27.)

  • 기민정
  • 등록일 : 2025.02.17
  • 조회수 : 1153

대학원생활관 86층 양변기 교체작업 안내

 

대학원생활관 86층 양변기 교체작업을 실시합니다.

작업기간 소음 및 통행, 승강기 사용에 다소 불편함이 발생할 수 있습니다. 양해를 부탁드립니다.

 

** 일정: 2025.2.25.()~2.27.() 매일 오전 9~오후 7

9시 이전 소음발생할 수 있습니다.(자재이동 등)

** 작업내역: 기존 설치 양변기 철거 및 교체 작업

** 협조사항: 1) 철거 및 설치시 일부 소음, 먼지 등 발생할 수 있음

             2) 225일 이전 화장실 내부 정리 요망

             (시공 관련한 물품 적재 공간 및 시공 시 먼지 발생하므로 피해 발생하지

                     않도록 화장실 내부 물품을 호실안으로 이동조치 협조 바랍니다.)

             3) 시공 당일로부터 2일간 화장실 사용불가, 야간에도 사용하시면 안됩니다.

                (양변기 시공 후속 양생작업 필요, 물 닿으면 안됩니다.)

             4) 많이 불편하시겠지만, 타동 샤워실/화장실을 이용하여 주세요.

             5) 시공 이후 누수나 불량 건 발생시 연락주셔야 합니다!!!(A/S)

             6) 실시업체: 선수종합관리/ 문의:사감실(T.2800), 학생팀(T.3602)


==============================================================

Notice of Toilet Replacement

 

We will be replacing toilets on the 6th floors of Dormitory 8.

During the construction period, there may be some noise, inconveniences with passage, and limited access to the elevators. We kindly ask for your understanding.

 

** Schedule: 2025.2.25.(Tue.)~2.27.(Thur.)/ 9:00AM~7PM

(Work will primarily take place in unoccupied rooms during the early morning hours,

but noise may occur before 9:00 AM due to the movement and setup of materials.)

 

** Affected Area: Removal and replacement of existing toilets

** Cooperation:

1) Some noise, dust, and debris may occur during the period.

2) Please clear out the bathroom by February 24.

(We ask for your cooperation in moving all items from the bathroom into your room)

3) The bathroom will be unavailable for use for 2 days starting from the day of works.

4) We apologize for the inconvenience and ask that you use the shower and restroom facilities

in other male dormitory buildings(1/6) during the period.

5) If you notice any leaks or defects after the work, please contact us immediately for assistance

6) Inquiries: admin, office(T.2800), Section of Student Services(T.3602)